Instagram
söndag 1 november 2015

En extra ledig söndag

Igår skulle vi gått på Halloweenfest hos Micke och Georgia, precis som jag gjort varje år sedan urminnes tider känns det som. Dock ville min mage annorlunda och istället för att umgås med monster och häxor låg jag däckad i soffan framför Netflix och tittade på Interstellar (mycket bra film, rekommenderas!).
Denna morgon vaknade jag först med känslan av att det var måndag, och när jag tittade på klockan fick jag lite panik eftersom jag skulle varit på jobbet tio minuter innan.. skönt då när jag insåg att det inte alls är måndag utan en helt ledig dag till innan jag återgår till jobbet. 
och hittills känns magen i ordning, vilket alltid är ett plus. 
Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe, titta på en tecknad julfilm och njuta av min söndag som känns lite extra ledig idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins