Instagram
torsdag 26 december 2013

Lata mellandagar

 Jag gav mig ut på Emporia idag. Man kan ju undra vad jag tänkte egentligen.. Vi var där en snabb runda tills det kändes som att jag skulle börja hyperventilera och klamrade mig fast vid mannen i mitt liv, lite väl hårt.. Då vår det dags att lämna stället och åka till Trelleborg för julmiddag nummer två istället.
Någon shopping blev det inte, i alla fall inte på Emporia. Nu har jag dock spenderat några slantar på ellos rea, där den avdragna rabatten var högre än den faktiska slutsumman efter att de hade 30 % på redan nedsatta varor. Riktigt bra att fylla garderoben med basplagg, sådant jag kan ha på jobbet och inte blir allt för ledsen om det blir hål på knäna eller noppor på tröjan efter allt för mycket tvättande.

Nu är det väldigt mycket söndagskvällskänsla här hemma, trots att det är torsdag (jag fick tänka efter faktiskt, så skönt att inte veta vilken dag det är!). Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske shoppa, hänga upp lite tavlor och en spegel, planera nyår... 

Det är det sköna med dessa dagar. 
 Att inte ha några planer eller måsten, bara semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins