Instagram
torsdag 5 december 2013

En ljus och relativt stressfri december

Jag har lagt märke till en sak, ljuset! Det känns som en bra start på vintern när de få timmar som solen är uppe är helt molnfria och man kan få i sig lite dagsljus, vitaminer och energi ändå. I alla fall i mitt jobb där jag kan vara ute på förmiddagarna.

Jag har försökt vara lite vettig denna december, och har redan handlat i stort sett alla julklappar, i alla fall dem till alla nio syskonbarn. Jag älskar nätshopping måste jag säga, det är värt guld och diamanter att slippa stå och svettas i massiva köer. Bara lite klickeliklick så är det klart och kan hämtas någon dag senare! Bara de svåra klapparna kvar, bästa vännen, föräldrarna, kärleken... De som kräver lite mer eftertanke, men de är nog också de roligaste att köpa tycker jag. 

Har ni tips på fyndiga klappar så hojta till, jag gillar sånt, vi kanske kan tipsa varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins