Instagram
onsdag 4 september 2013

Triss i grenhäng

Jag har köpt de skönaste jeansen jag äger.
Grenhäng deluxe och skön stretch från ellos för 299 kr. Jag blev så frälst när jag provade dem att jag återvände till sidan direkt och klickade hem två par till.. lyckades då få 40 procent rabatt på ett av paren och ett handduksset i sex delar på köpet, så jag till och med tjänade en hacka där enligt mina beräkningar.

För övrigt så har jag en sån där dag där jag är övertrött och funderar på om jag ska måla stolar, fortsätta städa sovrummet och garderoben aldrig verkar bli klart eller planera vilka möbler som ska inhandlas och göra fina listor. Det sista är ju det som lockar mest och egentligen är minst produktivt. 

Jag kanske skulle diska helt enkelt. 
Så blir någon nytta gjord..

1 kommentar:

  1. Där seglade din blogg rakt in bland favoriterna =) Underbar. Grymt snygga byxor.
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins