Instagram
onsdag 11 september 2013

Inga ord men ack så många visor



Med överskriftens 'visor' menar jag shopping och renovering som verkar ha tagit över alla ord, eller dämpat dem.. eller kanske bara tröttat ut mig så pass att jag på kvällen inte orkar mycket mer än att dega i soffan framför min fina tv och blunda för allt stök jag har omkring mig.

 Idag har då Ikea, jysk, bauhaus och Vespa (pasta med ost och ost) avhandlats. Jag är rätt mycket fattigare, betydligt tröttare men har nu golv till hallen och målarfärg till mitt badkar som jag verkligen inte alls ser fram emot att måla (hälsofarlig färg som luktar starkt i ett litet utrymme.. blärk på den).

Så det blir nog mer ordning på orden när visorna lagt sig lite.
och när jag orkat städa ska jag till och med fota så ni får se hur jag bor. 
Jag lovar, det kommer.
Den som väntar på något gott heter det ju.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins