Instagram
torsdag 22 februari 2018

Minimalisera mitt liv - Del 1

En ny film är uppe på min youtubekanal (som ni då gärna får följa såklart) om mitt nya projekt att minimalisera mitt liv. Det fick börja med bordet i vardagsrummet, mitt älskade lastpallsbord som jag byggt helt själv, måste helt enkelt bort. Bordet är ytterst ovänligt för bebisar visar det sig och jag kan se framför mig hur Alvar fastnar, klämmer sig, och drar ut allt som finns på de öppna hyllplanen och gör lite mer oordning än vad vi redan befinner oss i. 
Så då får vi röja ut ur bordet, och gärna lite mer så småningom. Jag har en tendens att spara på allt möjligt ifall jag någon gång skulle behöva det... vilket jag sen sällan gör..
Men ja, kolla gärna in filmen för att se mer, och fortsättning följer så gå in på youtube och prenumerera så missar ni inte del 2 när den kommer :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins