Instagram
måndag 21 oktober 2019

Det nya håret

Jag var hos frisören i fredags, som ni kanske sett på instagram redan ni som hänger där. Jag går ju inte så ofta, men nu var det verkligen hög tid. Dessutom kände jag att jag behövde en förändring nu när jag kört jättekall blond i flera år. 

Här har ni resultatet i lite dåligt ljus. Det ser rätt brunt ut än så länge, men jag tror det kommer bli lite ljusare efter några tvättar. Men det är skönt att ha en förändring och det mörka känns lite mer rätt nu inför hösten och vintern. 
(För er som undrar så går jag till Mariam på Salong S style i Malmö). 
Scrolla ner lite så ser ni hur jag såg ut innan :) 




Det väger rätt mycket med så mycket folie på huvudet faktiskt haha. 


Ja som ni ser så var utgångsläget rätt gult, slitet och utväxt. Så det var verkligen hög tid för förändring nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins