Instagram
torsdag 17 maj 2018

När allt hinns med på ljusa timmar

Igår var jag på gymmet, något jag dragit mig för på länge. Men nu för att faktiskt satsa lite på mig själv så har jag köpt några timmar med en personlig tränare för att komma igång med träningen på ett sätt som inte skadar mig. Mest faktiskt för att få lite inspiration, jag har ju tränat en hel del innan och läst väldigt mycket om mat och hälsa så jag känner att jag egentligen har bra koll på läget, men ändå så har jag känt mig så passiv när jag kommit till gymmet den senaste tiden, som att jag inte alls vet vad jag ska göra när jag väl kommit dit. 
Så igår kom jag igång, och idag känner jag det lite lagom i rygg och armar. 

och jag tittade tillbaka lite i bloggarkivet och såg att vid denna tiden på året skriver jag nästan alltid om ljuset och hur mycket jag känner att jag hinner med nu när ljuset är framme långt in på kvällen, och detsamma gäller ju nu faktiskt. Igår hann jag jobba, träna, åka till jobbet igen för ett kvällsmöte, komma hem och umgås med Alvar innan han somnade och lagade mat. 
Helt utan att känna mig trött eller stressad. 
och det är ju bara guld. Hade gärna sett att hela året var såhär ljust. 
Eftersom jag inte tog någon träningsselfie så får ni en bild på maten som lagades, en pulled beef med en syrlig ingefärssallad och chiliyoghurt. Väldigt gott och så åt man det i tortillabröd vilket är ännu bättre då jag älskar att äta med händerna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins