Instagram
torsdag 9 juni 2016

Förra veckans picknickande

Jag har ju glömt visa bilderna från picknicken jag hade med några sköna bönor förra veckan. En picknick i solen med bubbel och plockmat och lite udda musik som köades på min spotify (och fortsatte dyka upp flera dagar senare..).
 Emma var där, sjukt somrig i sin kimonoklänningsgrej. 
 Med stoora bubbelflaskan :)
och Annika som jag fick träffa för första gången, fantastiskt härlig människa! (och jättefin blogg, klicka på namnet så ser ni den!)
 Mathilda var där och var vacker som en dag som vanligt!
och Lena som jag faller för mer och mer ju mer jag lär känna henne. Hon var den som gick fram och sa till den äcklige snubben som låg och tog på sig själv bakom yogaklassen som tränade precis intill oss. Jag tror hon frågade om han behövde salva eftersom det såg ut att klia så förfärligt. 
Yogisarna uppskattade henne väldigt mycket måste jag säga :)
Yogisarna som för övrigt också fick be oss stänga av musiken (så vi sänkte lite..). De uppskattade kanske inte ungersk rapp eller titlar som "put your dick in the air"...
Kanske svår att göra kobran till, vad vet jag :)

Men ja. En väldigt trevlig dag mitt i veckan som avslutades på savoy med lite för mycket bubbel för att vara mitt i veckan. 
och dagen efter åkte jag tandem, smugglade bubbel på Malmö Live och såg Måns Zellmerlöv.
En mycket händelserik vecka som sagt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins