Instagram
måndag 6 juli 2015

Framme i Grekland

Jag har varit på fötter sedan kl 2 inatt, och då hade jag sovit i två hela timmar. Jag är liiiite sliten just nu, även om det inte är annat än behagligt där jag är nu. 
Så när klockan var runt tio lokal tid (Grekland är en timme framåt har jag för mig) så landade vi på flygplatsen i Thessaloniki.
 Vi har sedan dess checkat in på ett hotell som jag är jättekär i redan. Speciellt då vi fick ett fräscht badrum, en stor balkong och havsutsikten som ni ser en del av på bilden nedan.
 Så än sålänge har vi hunnit äta grekiskt (yes baby!), bada i havet och handla lite vatten, öl och chips och sådana nödvändigheter som är bra att ha på rummet. 
Nu, exakt nu känner jag att mina ögon går i kors och att jag har svårt att överhuvudtaget koncentrera mig på vad jag ska skriva.. 
Det är i alla fall varmt som sören, gott som attans och fy tusan vad jag ska sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins