Instagram
torsdag 2 juli 2015

En sista blå arbetsdag

Idag är sista dagen. Nedräkningen är liksom klar! Från och med kl 18 ikväll har jag och skejtaren officiellt semester! Fyra lediga veckor, varav en spenderas i Grekland, och jag hoppas vädret håller sig såhär härligt under alla veckor. Jag hade verkligen kunnat leva med det :)
Efter en väldigt händelserik natt där jag duckat för flygplansattacker och arbetat med hemliga uppdrag för regeringen (tillsammans med två kollegor från förskolan samt 'Att vara någons fru'-Emma och hennes hundar..? Mycket spännande faktiskt..) startar jag denna morgon i lite lugn och ro med kaffe, nyhetsmorgon och blått lack från Yves Rocher som jag fick i den senaste glossyboxen. 
Känns som en riktigt somrig färg, passande för dessa varma sommardagar. 
Passande för en sista arbetsdag innan semestern. 
Åh. Så. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins