Instagram
måndag 20 november 2017

Måndagens nystartskänsla

Såhär ser det ut på mitt nattduksbord varje morgon. 
Kaffe, nappflaskor, nattlampa och i bakgrunden den där boken jag aldrig tar mig tiden att läsa. 
Kanske att jag försöker ändra det nu, jag har lite av en sån där måndagskänsla, med nystart och att ta tag i livet och sådär ni vet. 
Tänkte starta den måndagen med att gå en långpromenad i det soliga höstvädret, när jag väl druckit upp kaffet. 
 Vi hade kunnat kalla det en morgonpromenad, men Alvar vaknade nio och somnade om en timme senare, så det blir snarare en lunchpromenad. 
och jag klagar inte, är så tacksam för sömnen denna ungen tillåter mig att få! 
Men ja. Nu kör vi igång en ny vecka. 
Med måndagskänslor, sömnig bebis och väldigt vackert höstväder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins