Instagram
lördag 11 november 2017

Lite skryt

Nu ska jag bara skryta lite om min son, för det är min lagliga och moraliska rätt som hans mamma. 
Den här ungen sover heeela nätter för tillfället (ta i trä, jag tar det inte för givet!).
Men seriöst. 
Han somnar vid 19-20. Spökmatas innan jag går och lägger mig, kanske vid 23-23.30, sen vaknar han igen vid typ 6 på morgonen, äter lite och somnar om. 
Sen vaknar vi vid 9-10 tiden. 
Jag är så jäkla nöjd! 

En annan som var nöjd häromdagen var Malin som fick gosa loss. Hon fick massor av leenden men fick även uppleva den lite mer existensiella fas Alvar går igenom just nu, vilket innebär att när han hörde mig blev han väldigt ledsen och kom på att han ju faktiskt gillar mig.. 
Det är i alla fall så jag tolkar hans känslor. 
Svårt att veta egentligen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins