Instagram
lördag 10 december 2016

Svensk Vara på väggarna

Idag har vi hängt i stugan igen, jag var inte lika flitig idag som sist men vi kan ändå se framsteg efter varje liten dag. Det finaste av allt var nog att dra ned tapeter och se vad någon valde att dekorera sina väggar med på 40 talet. 
Vackert, enkelt och blommigt. Svensk vara tydligen också :) (bilden är vänd, texten är egentligen lodrät). 

Nu efter en skön stunds vila i soffan och ett försök att få upp värmen med hjälp av varm glögg och en pläd är det dags att göra sig i ordning för en Nobelmiddag. 
Hade jag kunnat hade jag nog haft balklänning på mig, jag har ju en som hänger i garderoben sedan studentbalen för hundra år sedan. 
Men den är lite svår att cykla i... 
Så det får bli lite mindre formellt denna gången. 
Skulle jag bli bjuden på riktigt dock, som jag tidigare motiverat att jag verkligen borde få bli, så lovar jag att klä mig superfancy. Ville bara ha det sagt.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins