Instagram
måndag 5 december 2016

Som att fönstershoppa julmat

Det skulle blivit en tripp till stugan idag efter jobbet faktiskt, men istället fick skejtaren dra iväg och fixa bilen som behövde besiktigas.. det var jag inte så pepp på att följa med på så jag har hängt hemma istället, och bläddrat lite i denna:
 Att bläddra i dessa böcker är för mig nästan som att fönstershoppa. Jag tittar på allt som jag hade velat laga och baka, och allt jag hade velat fotografera sådär tjusigt. 
Sen vänder jag sida och har glömt det igen.
Jag vet inte hur många kokböcker jag äger, det är en del... Men väldigt sällan används de för att laga mat faktiskt. Oftast är de bara inspiration och något vackert för ögat att vila på. 
Kanske någon dag ska jag laga något trevligt ur denna fina julbok. Men ikväll nöjer jag mig med att bara bläddra, och inspireras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins