Instagram
onsdag 14 december 2016

Jag vet inte vad jag vill

Egentligen tänkte jag göra ett inlägg med ett kollage med vad jag önskar mig i julklapp nu.. men det är inte så mycket kollage när jag bara kom på att jag ville ha en målarbok och lite färgpennor.. Är ni också så? Som vuxen är det ju jättesvårt att önska sig saker, eftersom jag i regel själv köper de saker jag vill ha, eller så är det väldigt dyra grejer som jag inte vill önska mig från någon annan för det är ju onödigt (jag förväntar mig inte att någon ska lägga flera tusenlappar på ett kameraobjektiv till exempel).. Så jag får fundera lite mer på den, eller skippa det inlägget helt enkelt.. 
På bilden ser ni de små goodiebagsen vi fick med oss från julmiddagen med jobbet igår. 
Var sin liten blomma och en kotte (som nog kommer få hänga med till jobbet igen och bli pyssel) samt en biobiljett som levererades av självaste tomten (den mest äkta jag sett på länge) fick vi med oss, och en jättefin middag och gott sällskap såklart. 
Ett fint sätt att avsluta arbetsåret, och knyta ihop den säcken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins