Instagram
lördag 16 augusti 2014

Ryggskott, fest och ett bananas instagramkonto

Vinnande kombo det där, att få ryggskott på sin födelsedag. Framför allt idag när det fortfarande sitter i lika mycket och jag ska ha gäster ikväll. Som tur är har jag vänner som kan hjälpa mig att fixa och dona medan jag gör vad jag kan när jag har knaprat piller och gruggat in voltarengel på min väldigt ömma svank. 

Så idag blir det att fixa hemmet. och handla lite. och dona lite. och har jag tid så kanske jag åker och hälsar på Skejtaren som är iväg i västra hamnen och tittar på skejttävlingen där. 

och så ska jag titta på mitt instagramkonto femtioelva gånger till och se när antalet följare ökar i rasande fart efter att Instagram gjort mig till en föreslagen användare vilket resulterat i över sexhundra nya följare sen igår... och det stiger. 
Helt totalt crazy cat bananas är vad det är. 
Så ja. En fullspäckad dag. 
Den startar nu, med att jag ska försöka rulla mig ur soffan på något graciöst sätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins