Instagram
onsdag 5 december 2018

Minimannen tar över sjukstugan

Igår när jag var hemma så hade jag sällskap av den här snubben. 
 Han hade varit lite hängig kvällen innan så vi tog det säkra före det osäkra och jo det slog ju faktiskt inte fel då han framåt kvällen fick feber. 
 Vi lärde oss något om vårt barn då dock. Att han kör all in trots att han närmar sig 39 grader. Jag har varit med om många olika varianter av hur barn hanterar feber, och vissa är jättekänsliga medan andra inte märker av det alls och han hör visst till den senare sorten. Lika pigg, väldigt glad (tacksamt nog) och hade jag inte känt det på att han alstrade värme som en kamin så hade jag nog inte märkt av febern alls. 
Men idag drar jag till jobbet ändå och Skejtaren får hänga med Alvar. 
Det känns som jag behöver komma ut en sväng och röra på mig efter mina dagar av netflix och sjukstuga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins