Instagram
onsdag 7 november 2018

Ränderna går aldrig ur

Mina senaste beställningar på asos tyder på en viss trend, en rätt randig trend. Jag har länge varit rätt svag för det grafiska, men det känns som jag snöar in mig lite extra nu. Av någon anledning vill jag ha mindre färg överlag och då tilltalas jag extra mycket av just detta. 
Dessa skapelserna har jag köpt på sistone till exempel. 
Långa byxor. Randig tröja. Byxdress
 Jag får snart lägga band på mig när det gäller shopping härifrån. Det är så enkelt nu sedan de tagit bort avgiften på frakt och retur haha det bara slinker ned i kundvagnen och jag har ingen karaktär. Måste ju hitta fler anledningar att använda kläderna jag köper! Tröjan ovan har jag använt en hel del redan då den är mer vardags, men de andra har jag ännu inte haft på mig utanför hemmet.. Jag har dock lite planer både i helgen och nästa vecka så jag får se om jag inte kan låta det bli en randig premiär då, som för att rättfärdiga köpen (och kanske flera köp framöver..). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins