Instagram
måndag 5 november 2018

Denna tidiga morgon

Jag försöker övertala mig själv att jag är morgonpigg. Jag är kanske det egentligen, men jag har på senaste tiden haft svårt att faktiskt dra mig upp och att inte bara trycka på snooze tills i allra sista minuten. 
Och det är ju dumt eftersom jag ju nu verkligen uppskattar att få en stund för mig själv på morgonen, med mitt kaffe och nyhetsmorgon. Så idag ställde jag klockan lite tidigare, och steg upp lagom tills nyhetsmorgon börjat och gjorde en jättekopp kaffe. 
Tanken är att skapa en god vana helt enkelt, och så småningom vill jag nog även köra ett yogapass eller någon slags lätt träningspass direkt när jag stiger upp för att få en extra bra start på dagen, men jag mjukstartar idag och bara tar det lugnt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins