Instagram
torsdag 4 oktober 2018

Trött torsdag

Alltså jag är så trött att jag smäller av litegrann. Höll på att somna i soffan innan klockan blivit åtta så jag tog ett smart beslut och bäddade ned mig i sängen med en kopp te, en dator och en sheetmask och njuter av min kväll här istället. 
Så himla skönt! 
Imorgon är också en sån där dag när jag måste vakna tidigt som tusan och lämna hemmet innan nyhetsmorgon ens börjat.. men det innebär också att jag får sluta tidigt och hämta Alvar på föris vilket är bland det bästa jag vet just nu. 

Dessutom innebär det ju att det är fredag och det är ju guld. 
Så inför en fullspäckad helg kändes det passande med lite energi till huden. Inte för att jag vet om den ena masken gör något annat än den tredje, de känns i stort sett lika allihop. Men de känns sköna, så därför åker det alltid med ett gäng när jag beställer grejer på eleven.se. 
Perfekt för trötta torsdagskvällar som denna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins