Instagram
fredag 14 september 2018

Småbarnslivets vardagsrum

Alltså jag har haft ett sånt rensningssug de senaste dagarna. Det startade nog när jag vaknade en morgon till detta:
och frustrationen när jag verkligen inte hade tid att göra något åt saken just då utan jag behövde ju ta mig till jobbet.. Det blir väl lätt så med småbarn att deras grejer tar över, men det hjälper ju inte att mina egna saker också svämmar över i hemmet.. 
Så när jag kom hem denna dagen (om det var i tisdags eller onsdags..?) så röjde jag i byrån i hallen och en garderob där eftersom garderoben var så smockfull att jag inte kunde få in dammsugaren igen som jag haft ute i helgen.. 
Jag kan inte leva på det viset. Så ett litet steg på vägen kom jag, även om jag inte har någon bra före- och efterbild på det.. Förhoppningsvis kan jag ta tag i en lite större rensning i helgen. 

Men först veckans sista arbetspass. Sen är det fredagsmys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins