Instagram
tisdag 25 september 2018

Höst i luft och naglar

I lördags fick jag lite ordning på mina naglar, så istället för de utväxta babyrosa (som jag tyckte var nude först, men nä...) så blev det mörklila och höstiga varianter som verkligen passar mig bättre. Jag är inte en babyrosa person, så är det bara. 
och det var verkligen i rätt tid, efter förra veckans sista värmesatsning så känns det som hösten är här på riktigt nu, med kyla, regn och oberäkneligt väder. 
 Ett annat tydligt hösttecken är att jag fryser på kvällen, så jag har legat under plädar med tjocktröja och huttrat lite vilket bara brukar hända när vädret verkligen ändrats (och värmen i lägenheten inte slagits på ännu). 
Men ja, det är väl välkommet nu, snart är det ju oktober till och med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins