Instagram
onsdag 5 september 2018

Frågor kring förskolestart?

Bjuder på en osminkad kaffeselfie idag i brist på annan fantasi. Egentligen skulle jag varit på jobbet för mer än en timme sedan, men idag är jag ledig för att vara med på Alvars inskolning istället. Så jag ska vara med honom hela dagen på förskolan och bara ha ansvar för honom vilket är en ganska skön dag om ni frågar mig :) 
Jag tänkte faktiskt att jag skulle göra en vlogg och kanske ett blogginlägg om inskolning och de vanligaste frågorna kring det eftersom jag har rätt stor erfarenhet kring ämnet. Dessutom är det lite roligt att jag nu skolat in barn i ca tio år men först nu ska jag vara på andra sidan myntet så att säga. 
Så har ni frågor angående inskolningar och förskolestart så bara fråga på så ska jag försöka svara så gott jag kan i något bra format :)
I går avslutade Alvar sin kväll såhär:
 Han får gärna vara min bebis i ett bra tag till, trots förskolestarten :)
(ursäkta bildkvalitén, min iPhone är sådär på det...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins