Instagram
torsdag 27 september 2018

10 frågor om inskolning - En förskollärares svar!

Här kommer en video som har en hel del svar och som för mig varit väldigt aktuell nu eftersom Alvar  numera är inskolad på förskolan. 
Jag svarar på tio frågor om inskolning, och efter att ha arbetat som förskollärare på småbarnsavdelningar i tio år och skolat in hur många barn som helst kan jag känna att jag vet vad jag pratar om. 

Så kolla på filmen, dela den till dem ni känner som har små barn och som kan ha dessa funderingar, och gå gärna in och gilla filmen och prenumerera på kanalen när ni ändå håller på! :) 
och på tal om föris så är det ju en av mina bästa dagar idag, det är nämligen på torsdagar som jag slutar tidigt och kan hämta honom där och det är faktiskt jättemysigt, han blir ju så glad att se en :) Dessutom har jag hunnit se honom leka i sandlådan innan han såg mig, och han såg glad och skitig ut precis som det ska vara :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins