Instagram
fredag 22 juni 2018

Lite midsommar och naglar och sånt

Nu är det midsommar. Och, lite viktigare, nu är det min officiella första semesterdag. Från och med nu så är det sex veckors ledighet med min bebis som snart slutar vara en bebis lite för snabbt och min skejtare som fortsätter sin föräldraledighet. Så vi har sex veckor tillsammans. Det är helt galet. 
Jag är så peppad. 
Vi börjar med att fira midsommar, det gör vi i stugan och jag ska försöka dokumentera en hel del av det tänker jag. Jag har på sistone blivit lite feg med det där faktiskt, tycker det är lite akward att fota folk och att fråga om det är okej att de syns på bloggen, vet inte varför det plötsligt blivit konstigt men livet gör väl så med en antar jag, och detta är väl något jag helt enkelt behöver komma över. 
Till midsommarfirandet har jag iaf ordnat upp mina naglar lite, så nu ser de ut såhär:
Matt himmelsblå som hårt greppar en kaffekopp. och med lite stenar och sådär. för tjusighetens skull. 
Men hörni, ha en otroligt fin midsommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins