Instagram
torsdag 24 maj 2018

Datenight á la Star Wars

Igår överraskade jag Skejtaren. Han fyller år nästa vecka, men då han verkligen gillar Star Wars och det igår var världspremiär för en ny film så kändes det rimligt att fira födelsedagen lite i förskott. 
Så när jag hade jobbat och gymmat så kom Malin hem till oss för att umgås med Alvar så kunde vi sticka iväg på lite av en datenight. 
Så en liten lyx av att sitta på restaurang och prata om allt mellan himmel och jord utan ansvaret för en minimänniska är ju guld värt ibland. 
och sen film, som jo den var väl underhållande. Jag hade dock varit vaken rätt länge, så när klockan började närma sig elva på kvällen var jag rätt peppad på att den skulle vara slut så jag kunde ta mig hem och sova haha. 
och när vi väl kom hem så fick vi en stunds gos med Alvar också, då han hade låtit Malin jobba på rätt bra och bara sovit 20 minuter på hela kvällen, så de hade fått rätt mycket mysig kvalitetstid i alla fall :) 

Det tog dock inte så lång tid innan han somnade i min famn i soffan. 
Det tog inte heller lång tid för mig att somna efter det. 
Men det var en väldigt skön omväxling såhär på en onsdag, att bara komma ut en stund i ett sommarvarmt Malmö. 
Vi får nog göra det lite oftare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins