Instagram
söndag 13 maj 2018

Att ordna upp prioriteringslistan

 Efter en tid av ganska mycket stress börjar jag se ljuset i tunneln. Stressen har varit annorlunda denna gången, inte som när jag var på väg in i väggen. Denna gången kanske det snarare är positiv stress då eftersom det inte har förekommit någon ångest och allt jag stressar över är ju högst frivilligt. Dock har jag försummat mig själv en del i det här och nu när skolarbetet börjar bli färdigt (inlämning av examinationsarbete på söndag) börjar det kännas att det är hög tid att jag tar tillbaka mig själv bland mina prioriteringar. 
Så det som väntar nu är en bokad tid med en personlig tränare för att ge kroppen lite välbehövlig styrka, ett besök hos frisören för att känna mig lite snyggare och helt enkelt att njuta av att inte stressa mer. Bara vara, laga mat, hänga med familjen och ägna mig åt det jag tycker om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins