Instagram
torsdag 8 mars 2018

Snabbstäda inför helgen!

Imorgon är det fredag! Jag är mycket peppad på det faktiskt för denna veckan har inte alls gått fort.. Snön har ju ställt till det lite för mig och jag har verkligen inte varit jättesugen på att gå ut med barnvagnen i detta väder så vi har varit hyfsat asociala och instängda denna arbetsvecka. 
Något som dock passar ypperligt att göra i detta väder är att städa! Jag brukar vilja städa över lägenheten inför helgen på antingen torsdagar eller fredagar (när jag jobbade var det alltid torsdagar för på fredag efter jobbet fanns det inte en chans), och då jag själv gillar att se på städfilmer på youtube så har jag gjort ytterligare en som ni kanske kan uppskatta. 
Jag blir i alla fall mer sugen på att städa när jag ser någon annan göra det, så det har en positiv effekt på mig (och hemmet!). 
Testa ni också :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins