Instagram
lördag 6 januari 2018

Två dagsfärska selfies

Här har ni ett par selfies från dagen. Den första är från gymmet. Faktiskt, det är helt sant. 
jag har blivit med gymkort. 
Igen. 
Men nu mer än någonsin behöver jag det verkligen. Efter att ha varit otränad i ett par år och så lägger vi till en graviditet på det så har jag en del kilon jag gärna blir av med och ännu fler muskler som är i desperat behov av lite assistans för att orka bära upp den egna kroppen (och dessutom bära runt på en nu lite tung bebis). 
och det var så himla skönt att komma hemifrån utan barn också. Att bara smita undan lite och bara tänka på mig själv i någon timme, det är ju guld värt numera. 
 Den andra bilden är ju efteråt. Det är ju dömysigt att komma hem sen igen till den där snubben som skiner upp som en sol så fort han ser mig. 

Sen drog jag hem till Sanna och hämtade lökar. Men det kan vi ta en annan gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins