Instagram
söndag 28 januari 2018

Dopdagen avklarad!

Vi är lite slut i rutan idag, och vi var verkligen helt slut igår eftersom det då var Alvars dopdag och vi var på benen från klockan sju på morgonen. Det hela var jättetrevligt och lyckat, vi är väldigt nöjda nu i efterhand, men som sagt så tar det på krafterna att ha nästan 50 gäster..
 Jag kan visa lite fler bilder på själva dopet och festen sen, jag inväntar bara att få lite foton då jag bad min bror och syster att fota åt oss så vi skulle slippa tänka på den biten. Men jag har tagit ett par bilder på Alvar i den fina dopklänningen. 
Samma klänning som även jag döptes i. Den är runt 43 år gammal och har skickats runt i familjen så att i stort sett alla döpts i den sedan den köptes. 
och Alvar gillade den också. Det märktes då han gång på gång försökte äta tyllen när jag försökte fota :) Men vi lyckades nog få till någon bild ändå. 

Nu fortsätter denna dagen väldigt lugnt. Jag behöver vila ryggen, planera min vecka och plocka undan lite här hemma då vardagsrummet är fullt med fina dopgåvor som behöver hitta ett hem någonstans i lägenheten. 
Hoppas även ni får en lugn och fin söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins