Instagram
söndag 5 november 2017

Insnöad på sallad

Jag kan ha snöat in mig lite.
På sallad. 
Men alltså jag tycker det är så jäkla gott! Vilket passar rätt bra då det också är rätt nyttigt och jag gärna vill att mina gamla byxor ska börja passa mig snart igen (har blivit en tightsmänniska efter graviditeten vilket egentligen inte alls är min grej). 
Så till min sena frukost/tidiga lunch blev det en laxsallad med ett löskokt ägg. 
 och till kvällsmat blev det en klassisk Caesarsallad, som jag nog hade kunnat äta hur mycket som helst av! 
Har ni några favoritsallader? Jag tar gärna emot fler tips.
 Älskar att det är så enkelt också att bara slänga ihop lite snabbt så är det färdigt. 
Snabbt, enkelt och nyttigt. 
Mer sån mat vill jag laga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins