Instagram
måndag 27 november 2017

Hurtig måndagsmorgon

Jag fick lite sådär måndagskänsla idag igen och jag känner att jag fortsätter på ett ganska bra spår hälsomässigt denna veckan då jag tycker mig känna lite skillnad på kroppen. Den största förändringen jag gjorde förra veckan var egentligen att laga mer mat själv och då blir det inte pasta, ris eller andra kolhydrater i fokus i första hand utan snarare protein och grönsaker. Sen har jag försökt komma ut och röra på mig de flesta dagar. 
Vi har börjat en del med just sjalpromenader i parken, vilket är väldigt bekvämt då jag slipper ta fram hela vagnen och allt vad det innebär. 

Såhär gott sover man när man gått en sjalrunda i parken! 
Jag köpte en hoodie på Lager157 för hela 24 kr på deras black friday rea! och eftersom den är i storlek L så får både jag och Alvar plats i den :)
Han skriker inte på mig, jag tror han gäspar bara :)
Så en hoodie och Skejtarens skaljacka så får vi en bra och mysig runda. Dock har vi lite bekymmer med Alvars dykreflex som triggas av blåsten, och emellanåt blir han rätt obekväm av det... måste hitta en lösning på det. 
Men det är ett bra sätt att starta dagen svettigt :) Det var väldigt skönt att Alvar sov när vi kom hem så jag hann både äta och duscha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins