Instagram
onsdag 22 november 2017

Att trotsa regnet eller skita i det?

Alltså det spöregnar ute. Verkligen öser ned. och jag sitter här och tänker att vi egentligen borde ta oss ut eftersom vi inte gick ut igår.. Men alltså. 
Det öser ned. 
Jag försöker intala mig att jag hade kunnat i alla fall gå till affären, men faktum är att jag inte är i så akut behov av något så att det inte kan vänta på att levereras imorgon istället, och då kan jag ju sitta kvar i sängen och beställa maten på nätet.. 
så ja, vi får se hur det blir med det..
Kanske kan vi ta en regnig parkpromenad med bärselen eller sjalen.. Får kolla vad smhi säger först bara.. 

Tills dess stannar vi i sängen och äter smoothie (och ersättning till Alvar då). 
min frukost: Fryst banan, fryst spenat, frysta hallon och blåbär, kokosolja, chiafrön, mandelmjölk, jordnötssmör och vatten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins