Instagram
måndag 23 oktober 2017

Rättfärdigad shopping

Det är lite farligt att vara hemma känner jag. Dels har jag mindre inkomst, och sen har jag även mer tid att shoppa.. Räkna ut den ekvationen liksom 🙈

Men sen måste jag ju unna mig lite. Jag tänker lite att jag behöver kläder som passar den kroppen jag har nu, även om jag tänker mig att den ska förändras lite mer på sikt så är det ju just det, på sikt. Det går inte riktigt att stressa fram, eller det går kanske men jag vill helt enkelt inte. Det tog kroppen nio månader att töjas ut och expandera för att kunna husera Alvar inne i magen, och då behöver vi inte skynda bort alla kilon med tråkiga dieter och panikartad träning. 
Bättre bara att hitta plagg som får mig att känna mig bekväm i den här kroppen, så kan den nygamla formen ta den tid den behöver att komma på plats. 

Sen har jag faktiskt tryckt ut ett barn genom min snippa. Bara det rättfärdigar rätt många shoppingturer, det är sen gammalt. 

Så det är en hel del plagg som klickats hem, och här är två av dem. 
Jag har väldiga förhoppningar för de där byxorna alltså. Jag beställde dem dessutom i XL eftersom det är från Shein som är baserade i Asien och i regel är jag betydligt längre/större än vad deras kläder är. och i annat fall så är det ju okej om pyjamasbyxor är lite för stora.

Jag beställde som sagt lite fler plagg, så det kan jag visa mer av sen, om allt nu passar. 
Åh vad jag hoppas det passar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins