Instagram
fredag 22 september 2017

Håret, förkylningen och mannen

Okej, här är då en bild på mitt hår! Förvisso två dagar efter att det friserats och de fina lockarna som Mariam på Studio S.Style gjorde har ju försvunnit rätt mycket. Men färgen är ju lika fin som den var i tisdags och jag är mäkta nöjd. Det tog ju nästan en hel timme extra att fixa min färg, just för att min färg var lite 'hej-kom-och-hjälp-mig' från början. Hon kunde tydligt se vilken del av håret som Böddi hade färgat och sen kunde hon se att jag färgat det själv (blir ju aldrig riktigt bra det..). 
Ni kanske inte ser det så tydligt men detta är en bild på en rejält förkyld människa.. min näsa kittlas så fruktansvärt och jag är liksom officiellt så illa däran att jag behövt smörja mjukgörande kräm under näsan. 
Sådär förkyld som jag då brukar skryta med att jag typ aldrig blir.. Men men. Alla regler måste ha undantag.
och det där med att ordna med minimannens sömn gick ju bra. Grabben har sovit mestadels hela dagen och då han till och med snarkar misstänker jag att han kanske fått en smula av min förkylning (svårt att undvika med en mamma som envisas med att pussas stup i kvarten..). 

Men ja. Där har ni det. 
Håret, förkylningen och en sovande miniman. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins