Instagram
måndag 21 augusti 2017

Det är måndag nu, eller?

Hej på er! Hur har ni det? Själv befinner jag mig i någon slags twilight zone där datum och dygn flyter ihop, dygnsrytm ändras och bebisfrågor googlas. Livet har ju verkligen förändrats drastiskt och jag förstår verkligen vikten av den här bubblan vi befinner oss i, man måste ju kunna stänga in sig och tillsammans lista ut hur den nya omtumlande vardagen fungerar. 
Men vi har börjat prata lite om den stundande verkligheten. Skejtaren kommer vara ledig i en vecka till och vi kommer nog ägna den veckan åt att sakta men säkert flytta tillbaka till lägenheten. Utrymmet där är ju lite större, och lite mer praktiskt för minimannen som gärna är vaken och lite arg mitt i natten. 

Men ja, nu är det alltså måndag om jag förstått det korrekt, och då passar det väl med lite nya friska tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins