Instagram
fredag 11 augusti 2017

Att fylla den nya vardagen

En arbetsvecka med en ny slags verklighet lider mot sitt slut och nu börjar jag nog få lite kläm på det här med att va hemma medan skejtaren är på jobbet. Det gäller ju att sysselsätta sig, men utan att ta ut sig ändå. 
Det har jag ju kunnat göra en del, med tanke på att jag suttit ganska mycket och försökt ordna upp den där datorn vars skärm inte vill mer, dock förgäves tyvärr. Alltså får den nog lämnas in vilket får bli ett projekt för nästa vecka (jag måste ju sprida ut uppgifterna lite). 

Igår var jag och träffade barnmorskan som bekräftade att allt var bra med både mig och Bebis, sen hälsade jag på barn och några kollegor på jobbet. Lite lyxigt faktiskt att kunna komma dit bara för att kramas och gosa lite men lämna allt praktiskt arbetande åt någon annan :)

Dagens projekt blir att ta itu med de där naglarna. Kvinnan jag brukar gå till har varit på semester så jag har dels varit hos någon annan emellan (och det var inte alls lika bra kvalitet) och sen har det dröjt rätt länge så de har vuxit en del (och så har två knäckts helt...). 
Hög tid att fixa alltså! 
Tar man allt det plus lite städ och tvätt så har jag nog gott om saker att fylla vardagen med (och ja, jag vilar också massor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins