Instagram
söndag 9 juli 2017

Solskenshäng och en nyinköpt korv

Det blev ytterligare en sån där dag med ypperligt väder, och jag har lyckats göra i stort sett ingenting hela dagen haha och är rätt nöjd med det. I förmiddags när jag var lite uttråkad fick jag besök av Malin och vi hängde ett tag i solen, drack kaffe och snackade vilket får tiden att gå rätt fort. 
Sen har tiden liksom gått.. jag har tittat lite på Skejtaren som påtat i trädgården.. men annars har jag mest bara hängt. 
Jag och Korven. 
 Ni ser kudden! Det är en BBhugme som jag beställde strax efter midsommar (hoppades hitta en på rea.. men nej), och det känns som den är min kompanjon genom livet just nu. 
Den liknar en falukorv, därför kallar vi den korven. och den är där jag brukar vara.
 Den underlättar jättemycket. 
Antingen har jag den bakom ryggen som på bilden, vilket också ger armstöd, eller så sitter jag på den då jag får ont i bäckenet av att sitta typ överallt, och på natten sover jag med den och den stabiliserar mig från topp till tå så att jag inte är riktigt lika stel när jag stiger upp. 
Den är guld helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins