Instagram
tisdag 25 juli 2017

Regn, regn, regn...

Idag hade vi en plan att ta oss ut och fota preggobilder. Det känns som att vi måste ta tag i det nu när vi faktiskt inte vet hur lång (eller kort) tid det är kvar innan Bebis väljer att det är dags. Dock ändrades planerna lite och vi fick besök i stugan istället från några vänner (vilket var jättetrevligt alltså), och tur var väl det för att regnet har ju öst ned idag också.. 
Jag måste säga att det börjar bli lite tröttsamt detta väder. Jag brukar inte vara så gnällig med sånt, men faktiskt så känns denna sommaren hittills lite väl mulen..
En inte så mulen kväll i gångarna på koloniområdet. 
Skejtaren är ledig denna och nästa vecka också, så nu får solen börja skina på resten av vår gemensamma ledighet kan jag tycka. 
Så vi kan njuta, fota och slippa att jag blir ett gnälligt preggo.. 
okej nu ska jag sluta gnälla och redigera lite bröllopsbilder istället. Det blir man genast på bättre humör av i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins