Instagram
onsdag 21 juni 2017

En flängig onsdag

Det är en del flängande hit och dit med mig dessa dagarna känns det som. Efter gårdagens väldigt trevliga eftermiddag med Katarina på Kin Long (där inte ett enda foto togs då vi var upptagna av att äta) var jag rätt slut i fogarna och höfterna, och idag har jag redan varit hos barnmorskan i morse och promenerat en bit för att hämta paketet jag glömde hämta ut igår. 
Det låter inte som så mycket men orken är vad den är just nu. 
och så ska jag strax ta mig hela vägen in till stan för att låta en läkare titta på en enda leverfläck, ett besök som kommer ta tio minuter och som både känns så onödigt men jättenödvändigt på samma gång. 
Det är liksom lika bra att få det gjort, men nu hade jag nog helst av allt bara bäddat ned mig på solbäddarna och sovit en stund i trädgården istället... 
Jag får väl ägna morgondagen åt vila istället antar jag. 
Så får denna dagen vara en flängig sådan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins