Instagram
måndag 26 juni 2017

Avslutar helgen med bastu och bubbel

Hade man inte vetat bättre hade man kunnat tro att vi lidit av världens baksmälla efter midsommarafton, då dagarna efter har varit vääääldigt inaktiva. Det där med att ha fått tv kanaler gör väl sitt också haha :) 
Nakenchock! 🙈
Men för att ha gjort något igår tog vi oss till Hylliebadet och hängde på relaxavdelningen en stund (Skejtarens första förslag var att rensa ogräs... så relax kändes som ett bättre alternativ). 
Vi hade tur, det var ganska folktomt, jag fick till och med hela omklädningsrummet för mig själv. 
och efter att ha bastat lite, simmat några längder och hängt lite i poolen blev jag plötsligt ensam i den också, till och med skejtaren gick in då han blev lite för varm. Jag njöt rejält av den lilla hörnan där solen kunde nå mig, och när bubblorna kom fram flyttade jag oftast upp på kanten då det efter ett tag kändes lite för skakigt för magen, haha stackars bebis skuttade nog runt rätt rejält där inne :) 
Som vi njuter, Bebis och jag :) 
Att simma längder var rätt skönt nu, jag har inte simmat alls under hela graviditeten (inget jag brukar göra annars heller..) men jag funderar på att göra det lite oftare nu sista tiden innan förlossningen. Både att simma för att få lite motion och flås samt att njuta på relaxavdelningen då det var så skönt för lederna att vara i bubbelpoolen, jag blev liksom lättare och mer rörlig än vad jag varit i ett tag. 
Känns som helt rätt form av motion just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins