Instagram
tisdag 9 maj 2017

Sjukstuga

Det råder sjukstuga på hemmafronten. Jag misstänker att jag har tagit hem en eller flera baciller från jobbet och nu lever de loppan i min kropp och får mig att snora, nysa och ha så ont i halsen att jag inte riktigt kan sova. 
Så sen igår har jag i stort sett levt i sängen, bara druckit mitt te, petat på datorn och tittat på tv. 
Sen blir det ju väldigt livligt i magen när jag är stilla sådär, när jag inte går runt och vaggar bebis i magen, så det sparkar som bara den nu, så hela magen guppar. 
Idag har jag i alla fall fått mer gjort än vad jag fick igår. I morse var jag hos barnmorskan och tog lite tester, och när jag kom hem och hade vilat lite så orkade jag till och med ladda diskmaskinen! Nu vilar jag igen, känns som att det kanske får räcka för idag. 
Jag kan nog behöva en tupplur nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins