Instagram
onsdag 15 februari 2017

Jag är utslagen på soffan och IVF är med på nymo igen

Denna dagen alltså, veckan känns som att den går rätt långsamt då jag arbetade länge igår (hade kvällsmöte på alla hjärtans dag minsann, så romantiskt så) och sen känns vabuari av rätt tydligt på jobbet.. Det blir ju lätt så, när barnen först är sjuka så sprids det ju sen till personalen och även om vi inom förskolan ofta är ganska härdade mot baciller så finns det undantag, och dessa undantag infaller av någon anledning ofta just i februari.. Märkligt det där faktiskt. 
Jag mår dock bra, inte sjuk alls. Lite foglossning bara, men att ha lite ont här och var är jag inte helt ovan vid, så det är lugnt. 
Och jag är mycket tacksam för att ha sluppit va så sjuk utöver järnbristen (tar i trä och så). 

Men då jag utöver att ha jobbat denna dagen inte har gjort ett endaste dugg egentligen, utöver att äta lösgodis och se på tv så vill jag tipsa om att Markiz Tainton åter igen varit med på Nyhetsmorgon för att prata om ivf, denna gång tillsammans med sin man Kevin. 
Det är fint att även visa partnerns perspektiv i en ivf behandling, då det ju av förklarliga skäl är ganska mycket fokus på kvinnan. 
Ni kan se del ett HÄR
och del två där de svarar på frågor om ämnet HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins