Instagram
lördag 21 januari 2017

Kaffekläder och lite hemlisar

Hej, här sitter jag lite och poserar vid matbordet, som man gör :) Dagen har gått åt till att dels fixa med lite blogghittepå som jag inte kan berätta om riktigt ännu. Det är en del som händer i bakgrunden och därför är jag lite frånvarande ibland, men snart blir det ändring på det ska ni se.
Men här kan ni i alla fall se hur jag njuter av ljuset som strömmar in, även om det var väldigt dimmigt idag så finns det tillräckligt med ljus för att kameran ska kunna ta in det. 
Har ni sett tröjan förresten? Ett köp från Shein, valde att våga fastän det var one size, och den fungerade tacksamt nog. Jag kan väl säga att jag kände att budskapet passade personen... och den passade idag då Malin kom förbi och drack kaffe efter att jag fixat med bloggen. 

Kvällen bjuder nog på en bra film och chill. 
Imorgon tar vi och brunchar lite i Helsingborg. 
Men nu blir det bara chill som sagt :) 

1 kommentar:

  1. What a nice dress,maybe next time ,you can try dress white this website.last month,i bought a dress the same to you,the quality is very good and the price is very low!!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins