Instagram
tisdag 20 december 2016

Whooosaaa..

Ibland går det inte alls som man tänkt sig, och ikväll vill jag mest bara sitta i soffan och muttra av irritation. 
Jag skulle få upp lite lister på väggen idag, sex stycken tänkte jag få upp. 
En lyckades jag med, fast egentligen inte riktigt.. 
Tydligen så råkade det finnas en bjälke av något slag precis exakt där jag behövde borra med en maskin som inte klarade just detta. 
Så tji fick jag. 
 Dessutom hade vi kunnat låna en ordentlig borrmaskin, men vi kan inte hämta den då bilen är på verkstad. 
Så jag lämnar mitt sovrum med stök och halva hål i väggen tills vi har bättre verktyg till hands. Så fick jag sätta mig i soffan och sura en stund istället. 
Jag kan i alla fall vara lite pepp över den nya leksaken, en krysslaser! Underlättar arbetet betydligt måste jag säga. 
Jag får väl glädjas åt det lilla om inget annat. 
nä, nu ska jag sura vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins