Instagram
fredag 23 december 2016

Lilla julens soliga morgon

Det var en mycket solig lillajulafton jag möttes av denna morgon. Som en bra start på min första lediga morgon gjorde jag lite så som jag brukar, drack kaffe och såg på tv ganska länge. 
Sen gjorde jag så som jag inte brukar. 
 Nämligen åt en äggmacka och gick sen ut på en promenad i solen! Det var ett tag sedan sist måste jag säga.. men varför inte passa på att tanka lite sol, luft och energi när man faktiskt har tid till det. 
 Det är ju fantastiskt fint i pildammsparken som jag i stort sett har som min egen trädgård då den ligger så nära. 
 och för första gången någonsin provade jag ett av utegymmen som finns i parken eftersom det var helt folktomt, precis som jag vill ha det. Där är alltid massor med folk när jag går förbi annars, och när det är första gången jag testar vill jag gärna vara lite i fred, annars känns det som att folk tittar på mig och tycker att jag inte vet vad jag håller på med precis när jag inte alls vet vad jag håller på med.. 
Så nu kunde jag helt enkelt testa lite i lugn och ro, känna vilken skivstång som passade bäst, vilka övningar jag ville göra var etc. 
Väldigt skönt helt enkelt. 
Sen promenerade jag hemåt. 
En mycket produktiv förmiddag måste jag säga, att jag promenerat, tränat, diskat (diskmaskinen var igång när jag var ute, så det är multitasking det) och fångat en hel del pokemons på vägen. 
Inte dåligt alls när klockan bara slagit lunch. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins