Instagram
tisdag 6 december 2016

Ingen kö, ingen stress, bara mat (innehåller rabattkoder)

Igår gjorde jag min första beställning på mat.se, och jag kan lova att det inte blir den sista. Idag kom leveransen, på utsatt tid (jag ville att de skulle komma mellan 17-18 och de kom strax efter 18) enda fram till dörren. 
Jag har inte plockat varor, jag har inte svettats i en lång kö, jag har inte stressat ute i kylan. 
Jag har bara chillat. Suttit i lugn och ro hemma i soffan och klickat hem lite matvaror och sen inväntat leverans. 
Jag älskar sånt här!
och jag har ett hett tips om ni också vill prova på. Jag har två olika koder till dem (inte bloggsamarbete, jag är bara pepp) som kan passa er. 
Så om ni klickar HÄR så får ni min kod som ger er 170 kr att handla för (och då får jag i sin tur 100 kr). 
Sen finns det en annan kampanj som jag googlade fram som innebär att ni får 200 kr rabatt om ni handlar för över 500 kr. Koden är: 200KAMPANJJAKT. 

Jag vet inte om koderna kan kombineras med varandra, men annars har ni i alla fall bra rabatt för två olika köptilfällen. 
Så testa, använd koderna och köp billig mat! 
Passande nu innan jul, när det mest är mörkt och kallt och stressigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins