Instagram
torsdag 22 december 2016

En sista arbetsdag

Idag är sista arbetsdagen innan ledigheten som ska bli så väldigt skön!  Jag har ju bara varit på min nya arbetsplats i en månad ungefär, och jag trivs jättebra, men ett nytt ställe är en omställning och lite vila är verkligen precis vad jag behöver just nu. 
Lite vila, lite julstämning och lite presenter och sånt :) 
 Igår blev jag färdig med att packa in alla julklapparna, det blev lite blandade papper detta året, bara några av dem var juliga men alla var i alla fall väldigt fina. 
 och jag njuter just nu fullt ut av att ha en så fin gran, som äntligen blev färdigdekorerad för några dagar sedan. Inget glitter detta året, istället hittade jag ett pärlband och dekorerade med. 
Sen har vi en del jordglober i trädet, nog fyra eller fem just nu... har snöat in mig på det av någon anledning och köper alltid nya om jag ser jordglober att hänga i granen. 
Här är den i all prakt. Det enda som egentligen saknas är en topp, men jag har inte hittat någon som jag gillade, så det får vara så nu. Kanske kan jag hitta någon fin i mellandagarna på rea så har vi det ordnat till nästa jul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins