Instagram
torsdag 1 december 2016

En kalender för en skäggig

Jag såg ett tips på Emmas blogg som jag inte hade något annat val än att köpa kände jag. Jag har ju en skejtare här hemma som numera är ganska skäggig, och det är liksom ett ganska nytt påhitt så precis nu har skägget vuxit till sig tillräckligt för att alla han känner ska kommentera det. 
och så pass att han köpte skäggolja. 
Köptipset handlade ju om en skäggkalender. 
Alltså från och med idag får min skejtare en ny skäggolja varje dag fram tills julafton. 
Den första luktade drivved, kanske inte den hetaste doften. Men där är 23 dofter kvar att testa så det var ett riktigt bra och uppskattat köp. 
Lite senare kommer bilder från gårdagens julmiddag också, håller på att kika igenom dem och redigera lite först medan skejtaren lagar korv stroganoff. 
För jag glömde kanske nämna det, jag var på julbord igår på savoy med en jäkla massa trevliga och härliga kvinnor.
Men som sagt, mer om det sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins